PartyHard

A baráti körünk azt állítja rólunk, hogy hihetetlen kalandokba keveredünk görbe estéink során. Ezt a blogot azért indítottam, hogy dokumentálhassam, vicces, olykor kínos történeteinket.

Címkék

2009 (1) a (1) aer (3) Bálint (2) ben (3) Bence (2) csaj (1) éjszaka (1) fellépés (1) fesztivál (3) fishing on orfű (3) hard (7) húsvét (1) jäger (1) Juhász (1) kép (1) komló (2) komó (1) koncert (3) light (1) locsolás (1) miners (1) mit vigyek fesztiválra (1) nativ (2) nyár (1) ősz (1) pálinka (2) party (7) partyhard (2) party hard (1) pécs (2) péntek (3) peti (1) random (2) reboot (1) sör (2) szakad (1) szombat (1) szülinap (1) tanácsok (1) tippek (1) Tomi (1) túlélés (1) unalom (1) zene (1) zoli (1) Címkefelhő

Lájkolj Minket!

Visszatértünk Lulu!

2011.12.30. 14:37 | Benmadafaka | Szólj hozzá!

Immáron egy hete Komlón vagyok, de a végén a Kerekesnek lesz igaza, és ebből a rövid itt töltött időből tulajdonképpen egy napot nem fogok tudni összerakni. Sebtében írom ezeket a sorokat is, mindjárt itt a Nativ és megyünk felvenni. Amúgy elég sok mindent szerettem volna csinálni ez alatt a hét alatt és ezeket nagyrészt meg is valósítottam. Voltam a Zrínyiben, ütköztem a Nativékkal, Mírával, Zolival, voltam a Gáboréknál, Pécsen, ittam a Macival, a Luluval és még fel is vettem egy teljesen élő zenét a Tomiékkal. Egyedül egy fontos teázás maradt ki…

Elég nehezen indult a hetem, volt olyan hogy már 8-kor otthon aludtam, de hát minden kezdet nehéz és azt azért vegyük figyelembe, hogy Partyhard-os életfilozófia szerint azért elég éles élni, én pedig másfél hónapon keresztül a normális emberek életét éltem. Könnyen elszokik az ember.. De Visszatértünk! Ráadásul teljesen jó volt az időzítés, holnap szilveszter, az lesz a tetőpont. A tegnapi napunk eleje mondjuk szöges ellentéte volt annak, ami lett belőle. Lájtos sütizgetéses sörözés,(Gabi nagyon finomak voltak!) aztán megérkeztek a Zoliék, akiknek már volt bajuk, így hát ránk is átragadt a vidám hangulat és el is mentünk a teszkóba egy borért, amiből egy pálinka,tekila lett a Zrinyiklubban, továbbá egy nagy vodka, pezsgő a tecsóban, de azért alibiből vettünk ténylegesen egy bort is. Na hát, ezek után kezdett igazán szakadni a kép, a Sörszigetbe már vissza sem mentünk, de lassan ki is jött mindenki. Jóval többen lettünk, mint mikor elmentünk. Iráány a Laguna!! Az úton felfelé a Lulu és a Juhász nem tudom milyen indíttatásból, de népdalokat énekeltek… Olyanok voltak, mint az öreg ittas bácsik, én pedig szokásomhoz híven mutogattam a zenémet bárkinek, aki mellém ért. A legviccesebb emlékem a felfele útról az amikor megpróbáltuk a Trollolot elénekelni hárman külön szólamokban. Magáról a Lagunában tartózkodásról nincsen túlzottan sok emlékem, annyi hogy csocsózunk, és persze mindig van a kezemben sör.

Vágókép

„Mi a faszom van?” Ez volt az első gondolatom, amikor felébredtem és ismét nem tudtam, hogy hol vagyok. Persze hamar rájöttem, hogy a Tomiéknál, ismerem is a lakást meg hát ott állt az ajtóban. Tök rendes volt, csinált nekünk reggelit, úgyhogy virslipürével indíthattuk a napunkat délben.(Amúgy nekem kifejezetten ízlett) Utána Luluval irány a város jégnyalókázva. Úgy váltunk el, hogy ma megismételjük a tegnapot.

De most futok is mert éppen kapuzik a Nativ. Bocs a kicsapongó stílusom miatt, de nem volt időm most egy átgondolt bejegyzésre, szilveszter után még jelentkezek. Csáóó!

Bence

A bejegyzés trackback címe:

https://partyhard.blog.hu/api/trackback/id/tr913507017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása