PartyHard

A baráti körünk azt állítja rólunk, hogy hihetetlen kalandokba keveredünk görbe estéink során. Ezt a blogot azért indítottam, hogy dokumentálhassam, vicces, olykor kínos történeteinket.

Címkék

2009 (1) a (1) aer (3) Bálint (2) ben (3) Bence (2) csaj (1) éjszaka (1) fellépés (1) fesztivál (3) fishing on orfű (3) hard (7) húsvét (1) jäger (1) Juhász (1) kép (1) komló (2) komó (1) koncert (3) light (1) locsolás (1) miners (1) mit vigyek fesztiválra (1) nativ (2) nyár (1) ősz (1) pálinka (2) party (7) partyhard (2) party hard (1) pécs (2) péntek (3) peti (1) random (2) reboot (1) sör (2) szakad (1) szombat (1) szülinap (1) tanácsok (1) tippek (1) Tomi (1) túlélés (1) unalom (1) zene (1) zoli (1) Címkefelhő

Lájkolj Minket!

Butapest

2011.11.22. 13:18 | Benmadafaka | Szólj hozzá!

Életem egy új szakaszába léptem, amikor felköltöztem Pestre. Pontosan egy hete lakom itt, és tegnap már egy állásinterjún is túl voltam, szerintem jól sikerült, sőt csütörtökre is behívtak egyre, szóval több itt a lehetőség, mint Baranyában. Persze már most hiányzik Komló, az emberek a város, de visszajönni sajnos eszem ágában nincsen. Olyan Budapest mintha mindig szombat lenne, nem áll meg az élet egyik nap sem mindig vannak programok, nyitva boltok, teljesen más mint amiben eddig éltem.

csőőő Bálint!

Kijössz?

Miért holvagy?

Pesten!

Iszunk?

Tudóóóód..

Feljött a Bálint és a barátnője Dominika, megnézték a lakásunk, tetszett nekik, a lányok teáztak mi söröztünk..  Bazd mennünk kell, mert mindjárt nálunk lesznek haveromék, és vettek egy tálca sört. Így hát nekivágtunk az éjszakának.. Kettes metró, hármas metró, kicsit idegesített, hogy fogalmam sincs, merre járunk. Ezt szóvá is tettem, amire azt a megnyugtató választ kaptam, hogy figyeljéé úgyis annyira be leszel baszva, hogy leszarod. Engem ez annyira nem nyugtatott meg az adott pillanatban, de később igaza lett a Bálintnak. Leszálltunk a Klinikáknál, irány a szigony utca, ami a 8. kerület közepe. Képzeljetek el egy 17 emeletes panelt, ami olyan széles, mint Komlón a teszkótól a városház tér, na, itt lakik a Bálint. Beérünk a lakásba, számomra ismeretlen arcok, de jófejnek tűntek. Kapásból egy feles pálinka, majd beerpongozás, aztán még sör, még pálinka, aztán pálinka pálinka pálinka… A végén azon kapom magam, hogy egy sráccal iszom miközben mindenki más már hazament vagy bealudt. Kábé hajnali háromfelé járhatott az idő. Ideje indulni.

Masszív bolyongás full készen…

Csőőő Dóri!

Hol vagyok?

Mit látsz?

Rendőrlámpákat!

Aztán valahogy találtam egy utca név táblát…

Oké! Itt menj el balra!

Oks! Jobbra megyek!

Nem tudod, melyik a jobb és a bal?

De! Mondom, megyek jobbra!

Találtam egy villamost, amire random felszálltam.

„A következő megálló: Blaha Lujza tér”

Geciiii! Ez nekem jó!

Leugrás a villanyosról, majd ismét séta, immáron egyenesen biztosan tudva az irányt.

Fél óra alatt sikerült beütnöm a kapukódot, aztán valahogy ki is nyitottam az ajtót, amire a Dóri fel is ébredt mivel hát ez sem volt abban az állapotomban egy egyszerű művelet. Ajtó becsuk, ágyba vetődés!

 KO!

A bejegyzés trackback címe:

https://partyhard.blog.hu/api/trackback/id/tr853403346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása